Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Extra ledenvergadering

Extra ledenvergadering 1 jaar 3 weken geleden #1901

• Jim
  • Jim's Profielfoto
  • Afwezig
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 4
Beste leden,

Wegens de activiteiten in relatie tot het samengaan van de drie psoriasisverenigingen is er een extra ledenvergadering uitgeschreven.
Deze ledenvergadering is op zaterdag 19 november, om 11:00 uur in "De Pluk" in Geldermalsen.

U kunt bij "Nieuwsontwikkelingen" in het menu hiernaast de details van deze vergadering ophalen.

Het is een belangrijke vergadering omdat er vanuit de leden toestemming gegeven dient te worden voor het samengaan. We hopen zoveel mogelijk van u te zien op deze vergadering.

Wilt u zich alstublieft aanmelden bij de secretaris? Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Hieronder een kaartje met de locatie van "De Pluk" in Geldermalsen.

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
Laatst bewerkt: 1 jaar 2 weken geleden door Jim.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Extra ledenvergadering 11 maanden 3 weken geleden #1912

• Jim
  • Jim's Profielfoto
  • Afwezig
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 4
Zie voor een kort overzicht van de Ledenvergadering het Nieuws in de categorie Leden.

Extra ledenvergadering 11 maanden 3 weken geleden #1914

• To
  • To's Profielfoto
  • Afwezig
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
  • Ontvangen bedankjes 19
Zoals gebruikelijk was het weer een boeiende en gezellige bijeenkomst. Ik was dus een van die dwaalfiguren die op haar Navigonsysteem afging en ergens op het platteland terecht kwam. Als je zo'n kaartje als hierboven ziet, weet je niet dat je navigatiesysteem het fout aan gaat geven. Want wat had je dan wel in moeten tikken om op het juiste punt terecht te komen? Je komt in een - voor mij - vreemde omgeving en van links en rechts overal verkeer. Dank zij google maps er toch op tijd gekomen. Trouwens wel even genoten van al die smalle weggetjes door Buren heen.

Extra ledenvergadering 11 maanden 3 weken geleden #1916

• Jim
  • Jim's Profielfoto
  • Afwezig
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 4
To schreef :
Zoals gebruikelijk was het weer een boeiende en gezellige bijeenkomst. Ik was dus een van die dwaalfiguren die op haar Navigonsysteem afging en ergens op het platteland terecht kwam. Als je zo'n kaartje als hierboven ziet, weet je niet dat je navigatiesysteem het fout aan gaat geven. Want wat had je dan wel in moeten tikken om op het juiste punt terecht te komen? Je komt in een - voor mij - vreemde omgeving en van links en rechts overal verkeer. Dank zij google maps er toch op tijd gekomen. Trouwens wel even genoten van al die smalle weggetjes door Buren heen.

Ja, je hebt helemaal gelijk. Dit punt is op de navigatie helemaal niet te vinden. Ik had beter een beschrijving kunnen maken.
Alleen als je google maps hebt kun je met het plaatje wel dat punt aantikken en zeggen dat ie daar naartoe moet gaan, dat lukt wel, maar dat vereist wel hogere smartphone-kunde, en je moet natuurlijk eerst het plaatje gezien hebben.

Extra ledenvergadering 11 maanden 3 weken geleden #1918

• To
  • To's Profielfoto
  • Afwezig
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
  • Ontvangen bedankjes 19
In Google maps het adres ingetikt en hij reed daar zo naar toe! Je ziet maar dat je nooit genoeg apps op je telefoon kunt hebben.
Tijd voor maken pagina: 0.266 seconden